Ik ben er klaar voor!

02-10-2017

Eindelijk is het zover.... eindelijk voel ik me klaar om te gaan staan in mijn missie... om op mijn manier de wereld mooier en heler te maken, om met mijn kwaliteiten en talenten anderen te helpen de kracht te vinden voor transformatie, voor verandering, voor geluk.....

Hier gaan vele jaren persoonlijke ontwikkeling aan vooraf, heel veel cursussen en workshops, mezelf laten healen en coachen,  .... met vallen en opstaan, soms heel intensief soms op een laag pitje, persoonlijke crisissen, ... een niet te stoppen spirituele groei.. dat wat altijd al aanwezig was laten bovenkomen...   Ik heb niet het gevoel dat ik veranderd ben, ik word steeds meer en meer mezelf...

En daar wil ik jullie ook met heel mijn hart mee helpen.  Een stukje verder helpen op je pad, blokkades en overtuigingen die je niet meer dienen oplossen, ontspanning en rust creëren , inzicht en kracht geven,....

Alles wat ik heb meegemaakt, alle mensen die in mijn leven kwamen - kortere of langere tijd -, mijn familie, mijn gezin, mijn soulmates, mijn vrienden, alles wat ik ooit heb geleerd en gelezen, elke les die ik mocht leren, elke pijn en verdriet, elke boosheid, elk inzicht, elke blokkade en elke overtuiging die ik kon omkeren.... maar ook alle vreugde, alle mooie momenten... dat alles heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben. En daar ben ik best wel trots op. En daar ben ik heel erg dankbaar voor.

Met speciale dank aan mijn coach Godelieve Tubbax (https://www.be-lievecoaching.com/) die vanaf het begin veel meer in mij zag dan ik toen zelf kon zien, die mij heeft helpen geloven in mezelf en mijn talenten en die me uit mijn comfortzone heeft getrokken :-).  

angel-of-creation©2017
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin